Prowadzenie kampanii AdWords i jej koszta

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W obecnych czasach marketing internetowy sięga znacznie dalej niż lokalna prasa, ewentualnie Panorama Firm. Tak naprawdę, stworzenie samej strony internetowej to również zbyt mało, abyśmy byli dostrzegalni przez potencjalnych kontrahentów. W tym miejscu pojawia się AdWords, czyli system reklamowy Google umożliwiający organizowanie kompleksowych kampanii reklamowych. Jak działa to narzędzie?

Działanie kampanii reklamowych AdWords

Przede wszystkim, prowadzenie kampanii AdWords działa szybko. W przeciwieństwie do promowania strony internetowej w wynikach organicznych Google może potrwać kilka miesięcy, AdWords pozwala na generowanie wartościowego ruchu (a zatem i potencjalnego zysku) praktycznie z dnia na dzień poprzez treści tekstowe, wideo i linki.
Strony promowane przez AdWords to charakterystyczny zielony (ewentualnie żółty) znaczek „reklama”, który wyświetla się przy linkach nad wynikami organicznymi Google. AdWords to także bannery graficzne, które wyświetlają się na stronie dopasowując się do dostępnej powierzchni oraz filmy wideo, które można zauważyć na Youtubie. Docierają do nich ogromne rzesze ludzi.

Koszty kampanii reklamowej

Tak naprawdę ile kosztuje Adwords zależy od rozmiaru naszego budżetu oraz celu biznesowego. Dla małej firmy, budżet kilku tysięcy złotych oznacza znaczne zwiększenie widoczności w Internecie. Podobnie, dla dużej firmy budżet kilkudziesięciu tysięcy złotych oznacza kilka milionów wyświetleń reklam w skali jednego miesiąca. Wszystko zależy od tego, jak długo ma trwać kampania oraz jak bardzo ma być intensywna.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Na co zwrócić uwagę podczas wyposażania swojej siłowni?
Na co zwrócić uwagę podczas wyposażania swojej siłowni?
Do tego, aby siłownia spełniała swoją rolę niezbędne jest odpowiednie jej wyposażenie. Ma ono przede wszystkim umożliwiać wykonywanie kompleksowego treningu […]
Tożsamość korporacyjna – czym jest i jak stworzyć?
Tożsamość korporacyjna to nazwa, symbol i inne unikalne cechy korporacji. Obejmuje również projekt, kolorystykę i logo firmy. Tożsamość korporacyjna jest […]
Jakie akcesoria mogą być przydatne podczas dłuższej wyprawy?
Jakie akcesoria mogą być przydatne podczas dłuższej wyprawy?
Szukając spokoju i relaksu podczas urlopu, często decydujemy się na dłuższe wędrówki górskie, samochodowe wyprawy w miejsca nieczęsto odwiedzane przez […]
Ostatnie wpisy
Polecamy