Jak ustawiać produkty na regałach reklamowych ?

Nie od dziś wiadomo, iż reklama jest dźwignią handlu. I choć to stwierdzenie zazwyczaj kojarzone jest ze spotami telewizyjnymi, to tak naprawdę znajduje odzwierciedlenie we wszystkich kanałach sprzedaży i punktach styku na linii konsument – produkt. Trzeba bowiem pamiętać, iż o finalnej decyzji zakupowej decyduje nie tylko głośna reklama na szklanym ekranie, ale przede wszystkim rzeczywisty wygląd konkretnego towaru oraz to, jak dany produkt wyróżnia się na tle konkurencyjnych.

Klient kupuje oczami

Na konsumenta wpływa wiele czynników – począwszy od jego nastroju czy indywidualnych upodobań, po już te bardziej marketingowe, takie jak siła marki czy konkretne działania reklamowe. Równie istotna jest także odpowiednia ekspozycja towaru, która zaczyna odgrywać coraz ważniejszą rolę zarówno w sklepach wielkopowierzchniowych, jak i w butikach. Dobrze zaprezentowany produkt (i na odpowiedniej wysokości) jest w stanie przyciągnąć wzrok klienta już od przekroczenia progu sklepu!

Dziś istnieje wiele innowacyjnych, odpowiednio zaprojektowanych rozwiązań, które pomogą nam podkreślić zalety konkretnego towaru oraz sprawić, by stał się on przedmiotem zainteresowania szerszej grupy społecznej. Odpowiednie stojaki reklamowe czy podświetlane ekspozycje dostępne na rynku, takie jak np. w http://www.emano.com.pl, pozwolą z sukcesem podnieść jakość naszych działań marketingowych. Szereg dostępnych możliwości czy materiałów, z których tego typu wystawy są projektowane gwarantują, że będą też doskonale współgrały ze sklepowym otoczeniem.

Zostaw komentarz

siedemnaście − trzynaście =