Czy warto korzystać z kart lojalnościowych?

Obecnie rynek jest tak różnorodny, że przedsiębiorstwa muszą stale zabiegać o pozyskanie zainteresowania klientów. Aby osiągnąć zadowalające efekty, korzystają z rozmaitych akcji marketingowych a także innych narzędzi. Jednym z nich są programy lojalnościowe. Czy to rozwiązanie, które jest opłacalne z perspektywy konsumentów? I czy rzeczywiście stanowią one sposób na odniesienie realnych korzyści?

Karty lojalnościowe – forma zysku dla klientów i dla przedsiębiorców

Regularne używanie kart lojalnościowych podczas dokonywania transakcji jest premiowane. Najczęściej klient otrzymuje dzięki temu punkty, na które zostają przeliczone wydane przez niego pieniądze. Sumują się one i są ważne przez określony czas. Gdy uzbieramy ich określoną ilość, zostajemy uprawnieni do skorzystania z benefitów. Mogą to być zniżki na produkty z asortymentu danej marki, dostęp do limitowanych ofert, a nawet otrzymanie atrakcyjnych prezentów o sporej wartości. Jest to więc forma oszczędności, która nie wiąże się z żadnymi wyrzeczeniami. Rozsądnie jest przedstawiać kartę podczas każdego zakupu, gdyż nic nas to nie kosztuje, a możemy dzięki temu wiele zyskać. Często posiadacze kart lojalnościowych mogą brać udział w ciekawych wydarzeniach, loteriach i kampaniach promocyjnych. Jeśli chodzi o karty lojalnościowe Android obsługuje wiele aplikacji, które umożliwiają prezentowanie ich przy pomocy telefonu komórkowego. Jest to więc bardzo duża wygoda, gdyż wszystko co istotne posiadamy w zasięgu naszej ręki, jeśli tylko mamy przy sobie smartfona.

Zostaw komentarz

15 − 9 =