Celem każdej kampanii reklamowej jest zwiększenie świadomości danej marki oraz jej produktów. Często jednak właściciele firm polegający jedynie na własnym doświadczeniu, nieco błądzą w tym temacie, inwestując zbyt duże nakłady w nieodpowiednie źródła promocji. Zawsze powinniśmy pamiętać, by próbować trafić do naszej grupy docelowej. W przypadku małej, osiedlowej pizzerii sprawdzą się ulotki reklamowe wkładane do skrzynek okolicznych mieszkańców. Jeśli chodzi natomiast o usługi medyczne, lepiej będzie wyświetlać krótkie spoty w przychodniach. Stosując przemyślane działania, zyskamy pewność, że nakłady na reklamę zwrócą się w postaci pieniędzy wydanych przez klientów zdobytych w efekcie działań promocyjnych.
Reklama zewnętrzna, czyli outdoorowa to promocja naszych produktów w przestrzeni publicznej. Sprawdza się ona doskonale np. w przypadku dużych, ogólnokrajowych sieci supermarketów, ale równie dobrze spełni swoją funkcję, jeśli chcemy wypromować lokalny biznes. Może ona przybierać formę wielkich plakatów na billboardach lub informacji umieszczonych na telebimach. Korzystając z oferty np. poszczególnej firmy https://be-media.com.pl/oferta/reklama-zewnetrzna-telebimy-billboardy-tablice.html, zwiększymy świadomość miejscowych konsumentów poszukujących właśnie naszych usług i produktów. Tego typu reklama może posłużyć jako wskazanie lokalizacji naszej firmy lub informacja o dostępnych promocjach. Dzięki takiej promocji dowiedzą się o nas wszyscy, którzy akurat przejdą obok danego ekranu LED.